Zarabiaj przez internet - to prostsze niż myślisz!

 

Programy Revenue Share – co to jest i jak działa?

 

 

Nie zagłębiając się w szczegóły Revenue Share to program dzielący się ze swoimi użytkownikami przychodami z reklam i/lub innych źródeł.

Większość programów typu RevShare dzieli się z użytkownikami swoimi zyskami, ale nie za darmo. Aby brać udział w podziale zysków należy w takim systemie wykupić usługę reklamową (np. reklamę własnej strony internetowej), opłacić ją, wykorzystać i wykonać w systemie „coś” do czego on zobowiązuje - np. do wykazania swojej aktywności na stronie poprzez obejrzenie określonej ilości reklam raz na dobę.

 

Przykład: Program TheAds Team – tu trzeba raz na 24 godziny obejrzeć 10 reklam z puli innych użytkowników (jedna reklama trwa 20 sekund). Nie obejrzysz – nie ma podziału zysków. Obejrzysz – to masz możliwość zarobienia.

Ile możesz zarobić? Kupione przez Ciebie AdPacki (paczki o różnych wartościach np. 10$, 25$, 50$) wypracowują od 110% do 120% swojej wartości. A więc kupiona paczka o wartości 50$ wypracuje 60$ (120%) - zarabiasz 10$.

Jak długo pracują AdPacki? Paczki pracują do momentu, aż wypracują całą określoną wartość czyli np. 120%. W zależności od programów naliczanie odbywa się ra na dobę albo co kilka godzin. Dzienna wartość naliczeń w większości programów plasuje się na poziomie 2%. Łatwo więc policzyć, że kupiona paczka będzie pracowała dla Ciebie przez 60 dni (120% / 2% = 60). Kiedy AdPack wypracuje już całą swoją wartość poprostu wygasa.

Ile możesz zarobić w 60 dni? Czytając to co napisałem wyżej odpowiedź wydawałaby się oczywista - od 110% do 120% tego co wpłaciłem na początku. I tak i nie. Gdybyś kupił paczki, klikał codziennie wymaganą ilość reklam i nie reinwestował swoich funduszy to rzeczywiście zarobiłbyś 110-120%. Jednak cały myk polega na tym aby reinwestować swoje fundusze. Pieniądze wypracowane przez zakupione AdPacki są cyklicznie (raz na dobę lub co parę godzin - zależy od programu) dodawane do twojego konta w programie. Jeśli tylko uzbierana przez Ciebie kwota pozwala na kupno nowego AdPacka - robisz to. (Zwłaszcza na początku swojej działalności w programie). Aby Ci to rozjaśnić przedstawię to na konkretnym przykładzie:

Zakładamy, że inwestujemy 500$ (Oczywiście kwota, którą będziesz chciał/ chciała zainwestować jest dowolna). Za taką kwotę kupujemy 10 AdPacków po 50$ (w większości programów im większy AdPack tym większy wypracowuje zysk). musimy pamiętać o tym, aby raz na 24 godziny obejrzeć 10 krótkich reklam, poto aby nasze paczki pracowały. Założenie jest takie, że na początku naszej działalności reinwestujemy 100% wypracowanej przed AdPacki kwoty.

 

 No to wyjaśnijmy co tu się wydarzyło. A więc, mając na starcie 10 Adpacków o wartości 50$ każdy, nasze dzienne naliczenie wyniesie 10$ (10 x 50$ x 2%). Tak więc po 5 dniach na naszym koncie uzbiera się kwota 50$. Co robimy? Kupujemy nowego Adpacka! Od tego momentu nasze dzienne naliczanie wzrasta z 10$ do 11$. W dziesiątym dniu naszego działania na naszym koncie mamy 55$. Co robimy? Kupujemy nowego Adpacka! A nasze dzienne naliczania poraz kolejny wzrastają (do 12$ na dobę). I tak działamy przez cały czas. Przejdźmy więc do dnia 60-tego. W naszym programie mamy 31 AdPacków o wartości 50$ każdy, a nie 10 tak jak to miało miejsce na początku. A dzienne naliczenia? 31$ zamiast początkowych 10$. 

Podsumowując:

- wartość naszych adpacków po 60 dniach to 1550$ (31 x 50$)

- każdy AdPack wypracowuje 20% zysku, więc 1550 x 20% = 310$

- Ile procent zarobiliśmy po 60 dniach? 20%? Nie! 310$ / 500$ * 100% = 62%!!!

- Dokładnie tak! Działając aktywnie w programie i reinwestując  pieniądze możesz wypracować 62% zysku w 60 dni.

 

Czy programy RevShare są bezpieczne? Trzeba mieć świadomość, że w zalewie coraz to nowych systemów Revshare, które pojawiają się w internecie, nie wszystkie mają uczciwe zamiary (czytaj: nigdy Ci nie zapłacą), inne płaca miesiąc i padają, jeszcze inne płacą regularnie, długie miesiące, czasem lata, a potem mogą nagle upaść, lub nie. To są programy wysokiego ryzyka i nie są polecane ludziom o słabych nerwach. A ponieważ nigdy nie wiadomo czy program padnie, czy nie, to trzeba mieć świadomość ryzyka. Kto nie ryzykuje ten nie straci. Ale też … nie będzie nic miał.

 

© 2013-2024 PRV.pl
Strona została stworzona kreatorem stron w serwisie PRV.pl